Kiitos on kaunis sana

Sain viime viikolla eräältä asiakkaalta puhelun. Sen sisältö oli kiteytettynä seuraavanlainen: ’Ajattelin vain soittaa ja kiittää, kun usutit ottamaan selvää niistä rahoitusvaihtoehdoista. Kävin neuvosi mukaisesti keskustelua Leader-toimintayhdistyksen kanssa, ja vaikka sieltä ei suoranaista rahoitusapua irtoakaan, niin sain erittäin hyvää neuvontaa ja vinkkejä eteenpäin. Nyt olen ollut jo esittelemässä ideaani Prizztechissä ja siellä oltiin tosi innostuneita. Ainakin patenttiasiat menevät nyt vauhdilla eteenpäin.

Positiivista palautetta on mukava saada, ja uskallan väittää, että Yrityspalvelu ITUun sitä tulee aika usein. Asiakkaan etu on meille aidosti tärkein juttu. Koska sekuntikello ei ole työtämme ensisijaisesti määrittävä asia, on meillä aikaa keskustella asiakkaan kanssa myös yrityksen kehittämiseen liittyvistä asioista. Tuumailla tulevaisuutta.

Rahoitusvaihtoehtojen lisäksi asiakkaat kysyvät muun muassa verotuksen erityiskysymyksistä, palkanmaksun kiemuroista, viranomaisasioinnista ja eri lomakkeiden sekä raporttien tekemisestä ja yhtiöoikeudellisista kysymyksistä. Yleensä asiakas saa vastauksen heti. Jos pähkinä on visainen tai meillä ei ole tarvittavaa asiantuntemusta, niin selvitämme asian tai ohjaamme asiakkaan oikealle asiantuntijalle.

Aina ei tarvitse kysyä. Ajantasainen ja laadukkaasti hoidettu taloushallinto mahdollistaa ennakoinnin. Mahdollisiin ongelmiin ja erityistilanteisiin pystytään puuttumaan tehokkaammin. ITU tarjoaa asiakkaalle palvelukokonaisuuden, jonka vertaista saa hakea.

Mari