Verottajakin chattaa

Verottaja on avannut sivuilleen chat-ikkunan, joka palvelee arkisin klo 9.00–16.15. Kokeilin palvelua kerran ja se toimi vallan hienosti. Sain heti vastauksen kysymykseeni. Verottajalle soittaminen on tuskaisaa puuhaa, koska ”Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja” -litania kuuluu luurista joka puhelun aikana melkoisen monta kertaa.

Verottajan chat on osa Vero24-verkkoasiointipalvelua ja siihen kuuluvat myös Vastauspankki ja Oma kysymys -palvelut. Kysymykseesi annetaan vastaus, joka näkyy kaikille Vastauspankissa. Näin kysymyksesi hyödyttävät kaikkia asiakkaita. Voit myös lukea, mitä muut ovat kysyneet ja mitä heille on vastattu.

Palvelu on kätevä ja toimiva uudistus – suosittelen kokeilemaan! Chat-ikkuna löytyy ainakin verottajan sähköisten palveluiden etusivulta oikeasta alakulmasta.

Eija

Ps. meillä ITUlaisillakin on chat-palvelu – tsekkaa www.yrityspalveluitu.fi